کد مطلب: 245864
رؤياهاي ما در واقع همان فرصت ماست؛
کي‌روش: مثل انگلستان به‌دنبال صعود از گروه‌مان هستيم/ تمرکز تيم ملي فقط روي بازي‌هاست
تاریخ انتشار : 1401/08/24 20:52:55
نمایش : 849
سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: روياهايمان تبديل به يک فرصت شده و همانند تيم ملي انگليس به دنبال صعود به مرحله بعد هستيم.

به گزارش هفت چشمه به نقل از خبرگزاري دانا؛ کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان در نشست خبري پيش از ديدار تدارکاتي ملي‌پوشان با تيم ملي فوتبال تونس در دوحه اظهار داشت: بالاخره بعد از ۴ سال انتظار که قطر آماده‌سازي خود را براي جام‌جهاني انجام داد، ما از حضور در اين جا خوشحال هستيم؛ هم من، هم کادر فني و هم بازيکنان بسيار خوشحال هستيم که به عنوان نماينده مردم ايران اينجائيم و تقديرمان را از کشور قطر به عنوان ميزبان اعلام مي‌کنيم. اميدوارم حضور خوبي در اين مسابقات داشته باشيم.

وي درباره بازي‌هاي تيم ملي در جام جهاني ۲۰۲۲ بيان داشت: بازي مقابل انگليس فقط به اين دليل ساده که بازي بعدي ما با ولز است، سخت‌ترين بازي ماست. بعد از بازي با انگليس، سخت‌ترين بازي ما با ولز و بعد از آن بازي با آمريکاست. تمام تمرکزمان را براي اين که بازي‌هاي خيلي خوبي انجام دهيم، خواهيم گذاشت. روياهايمان تبديل به يک فرصت شده و همانند تيم ملي انگليس به دنبال صعود به مرحله بعد هستيم. مي‌خواهيم با آمادگي کامل در جمع برترين‌هاي دنيا از توقعات و انگيزه‌هايي که وجود دارد، دفاع کنيم.

کي‌روش در ادامه عنوان داشت: قبل از اين که وارد مسابقه شويم، مشکلات مختلفي براي‌مان وجود خواهد داشت اما وقتي بازي شروع مي‌شود، تمام تلاش‌مان روي بازي خواهد بود و نظر من همان نظري است که در جام‌جهاني‌هاي مختلفي داشتم؛ مهم‌ترين چيز براي من فوتبال است.

سرمربي تيم ملي پيرامون اظهارنظر بازيکنان درباره شرايط ايران با توجه به فشارها تأکيد داشت: اين طور نيست؛ هر کسي مي‌تواند نقطه نظرات خودش را داشته باشد و در اين باره آزاد است اما تمرکز بازيکنان من روي بازي‌هاست و مطمئنا تيم ايران که ۶ دوره در جام جهاني حضور داشته، در اين دوره به دنبال تاريخ‌سازي و صعود به مرحله دوم جام جهاني خواهد بود. نتيجه دست خداست اما تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم که با موفقيت باعث غرور مردم ايران شويم.

او هم‌چنين پرسش سياسي و غيرفوتبالي خبرنگار رسانه اسکاي اسپورت درباره شرايط سياسي و اجتماعي فعلي مردم ايران با توجه به مسائل اخير را بدون پاسخ گذاشت و گفت: طرح چنين پرسش‌هايي در فضايي مثل فضاي جام جهاني، صرفا با انگيزه کسب منافع مالي هستند!

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg